Wizerunkowo-zasięgowe planowanie magazynów
Reklama w prasie jest mierzalna
Od wielu lat pracujemy nad tym, aby zmienić model planowania prasy. Jesteśmy przekonani, że gdy mediaplany prasowe będą tworzone podobnie, jak ma to miejsce w przypadku innych mediów, reklama prasowa będzie miała porównywalne efekty.
Uruchomiony przez Wydawnictwo Bauer Zasięgowy Model Planowania Magazynów stał się inspiracją do stworzenia nowego narzędzia planerskiego, wdrażanego w domach mediowych przez Polskie Badania Czytelnictwa. Wdrażane są nowe wskaźniki pomiaru reklamy, o których szerzej opowiadamy w prezentacji. Główną zaletą badania jest pomiar reklamy, nie nośnika. Po raz pierwszy możemy pracować na efektywnej częstotliwości kontaktu z reklamą, analizować skuteczność poprzez format i formę komunikatu marketingowego.
Powodem wprowadzenia na rynek modelu badawczego jest konieczność dostarczenia nowej jakości danych o zasięgu prasy jako medium reklamowego.
Wdrożenie nowego standardu planowania zostało poprzedzone licznymi konsultacjami z domami mediowymi oraz klientami reklamowymi, do projektu przystąpili wszyscy wydawcy prasowi.
Wydawnictwo Bauer, jako jedyne na polskim rynku, ma tak liczne i różnorodne portfolio tytułów, co pozwala na zaoferowanie reklamodawcom najszersze zasięgowe dotarcie na rynku prasowym, nie ustępujące znacznie od innych mediów.