Tygodnik „100 Rad”
12 stycznia ukazuje się „100 Rad” – pierwszy w Polsce tygodnik dla kobiet w wieku 50+. „100 Rad” to poradnik oparty na nowej, unikatowej koncepcji. Adresowany do starszych czytelniczek, dostarcza im porad i wskazówek z wielu ważnych aspektów życia codziennego, głównie z zakresu:
- zdrowia (Zdrowie domowe sposoby; Zdrowie to warto wiedzieć; Zioła wokół nas),
- domu (Mądra gospodyni – oszczędzanie jest łatwe),
- prawa i psychologii (Życiowe sprawy),
- czy kuchni ( Kuchnia tania w sezonie, Kuchnia czytelniczek).
- Ponadto w każdym wydaniu pojawi się unikatowy format: „Jak nie dać się naciągnąć na” – cykl materiałów przestrzegający przed różnego rodzaju oszustwami, na które narażone są czytelniczki.
Wszystkie materiały są konsultowane przez ekspertów, a kwestie trudne wyjaśniane w prosty, przejrzysty i praktyczny sposób.
„100 Rad” oferuje porady najlepszych specjalistów (m.in. lekarzy, psychologów, prawników) napisane bardzo przystępnym językiem.
„100 Rad” to pismo skierowane, do kobiet w wieku 50+ , głównie do mieszkanek małych i średnich miejscowości, z wykształceniem podstawowym lub średnim. Potencjalne czytelniczki, to dojrzałe kobiety, które mają tradycyjne i praktyczne podejście do życia.
Tygodnik „100 Rad” to obecnie najbogatsza i jedyna w segmencie oferta porad zaspokajająca potrzeby osób w wieku dojrzałym. Poradnik jest autorską koncepcją Wydawnictwa Bauer, opartą na przeprowadzonych w ubiegłym roku szczegółowych badaniach grupy docelowej.
Redaktorem naczelnym tygodnika „100 Rad” jest Joanna Kadej-Krzyczkowska.
Tygodnik „100 Rad” ukazuje się w nakładzie 250 tysięcy egzemplarzy i w cenie 1,39 złotych. Magazyn liczy 40 stron.
Kampania promocyjna nowego tytułu obejmie stacje telewizyjne (TVP, Polsat, TVN i kanały tematyczne ) i magazyny Wydawnictwa Bauer.
Za realizację nowej kampanii odpowiedzialna jest firma Digit-Art, za zakup mediów MEC.