Dosotsuj ustawienia
Always Active

Ciasteczka niezbędne są wymagane do włączenia podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowywanie preferencji zgody. Te ciasteczka nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osobistą.

Ciasteczka funkcjonalne pomagają w wykonywaniu określonych funkcji, takich jak udostępnianie treści witryny na platformach społecznościowych, zbieranie opinii oraz obsługa innych funkcji stron trzecich.

No cookies to display.

Ciasteczka analityczne są używane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający interagują z witryną. Pomagają one dostarczyć informacji dotyczących miar, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Ciasteczka wydajnościowe są używane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

No cookies to display.

Ciasteczka reklamowe są używane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam opartych na stronach, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

 

No cookies to display.

Reklama

Niekwestionowany lider na rynku prasowym. Wyłączny ekspert w segmentach poradniczym, telewizyjnym, rozrywkowy, story, motoryzacyjnym, popularnonaukowym, ogrodniczym.

Oferty Biura Reklamy

Do pobrania

Inicjatywy wydawców

Siła marki

Głównym założeniem projektu Prasa + Siła marki jest przygotowanie łatwego w obsłudze, wiarygodnego i użytecznego narzędzia wspierającego prasę drukowaną w Polsce. Tym samym dołączamy do międzynarodowego standardu dotyczącego sposobu i zakresu publikacji oraz prezentowania wyników badań i podstawowych wskaźników prasowych.

Prasa+ Siła marki w ramach aplikacji internetowej gromadzi raporty poszczególnych tytułów prasowych zarejestrowanych w ZKDP. Oprócz prezentacji podstawowych danych i wskaźników charakteryzujących określony tytuł umożliwia prowadzenie analiz, przygotowanie zestawień porównawczych i klasyfikowanie tytułów prasowych według różnych kryteriów.

Raport Prasa + Siła marki na jednostronicowym arkuszu integruje dane z wielu źródeł, prezentując te z nich, które są najczęściej używane przez rynek i na których pracują klienci reklamowi i domy mediowe. Tym samym udało się osiągnąć kompromis między potrzebami rynku a oczekiwaniami Wydawców.

Raporty są prezentowane w sposób przejrzysty i spójny dla wszystkich pism w danej kategorii. Prasa + Siła marki ma dostarczać danych wiarygodnych, opartych na źródłach cieszących się od lat zaufaniem rynku reklamowego, uzupełnionych o dodatkowe, rzetelne informacje pochodzące bezpośrednio od Wydawców.

Założeniem projektu jest działanie na rzecz prasy drukowanej jako silnego, wielopłaszczyznowego i wieloplatformowego medium, które stale się rozwija i pozostaje w dobrej kondycji. Stąd większa koncentracja na danych związanych z wersją drukowaną, a emanacje cyfrowe czy outdoorowe stanowią rozszerzenie marki.

Adres strony internetowej systemu to www.prasaplus.pl.